Sidor

fredag 29 maj 2015

Bokevent Torp Köpcentrum!

Så där ja! Nu är man fit for fight igen. 
Några dagar med smärta är nu äntligen slut och trots att jag är galet trött så är det underbart att inte vakna med värk. :-) 

Ojojoj det händer mycket framöver. Jag håller på och skriver, redigerar och testläser. 
Imorgon kommer jag och Astrid samt en del andra författare ha ett bokevent på Torp köpcentrum här i Uddevalla. Galet nervös! 
Har aldrig varit med på ett bokevent eller har en aning om vad som väntar. Men jag hoppas på lite härligt bokprat och någon såld bok. :-) 

Har läst en del med, två recensioner ska skrivas och publiceras. Men det får nog bli tidigast på söndag eller början av nästa vecka. :-) 

Men har ni vägarna förbi imorgon så titta gärna in! Ge mig en kram och tjöta lite. :-) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar