Sidor

lördag 22 november 2014

En ny morgon!

Hej!
Nu så är flytten avklarad!
Vi har slitit i flera veckor men äntligen är det klart. :)
Är något trött och lite mör i kroppen såhär dagen efter men nu äter jag en sen frukost och dricker en kopp kaffe.
Massa saker som ska fixas men ska ta det väldigt lugnt idag känner jag.
Vi har inget bredband och ingen tv ännu så inlägget idag blir lite kort då jag sitter med telefonen. :-p
Men tänkte dela med mig av utsikten som mötte mig imorse :-)

Hoppas ni har en fin dag!
Här skiner solen!

6 kommentarer:

  1. Gud vad härligt! Inspirerande och vackert.

    SvaraRadera
  2. Ser ut som ett ställe du kommer njuta och slappna av på. Underbart! Kram systra

    SvaraRadera
  3. så passande med lite sol äntligen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var på tiden. :) men regn såklart igen idag. :-p

      Radera