Sidor

onsdag 15 augusti 2018

Vill bara skriva!

Efter en lång period av idétorka är det som att jag nu inte kan hejda mig. 
Jag vill bara skriva! Hurra! 
Har till och med börja få lite inspiration till femte delen i Själarnas öden. :-D 
Jag säger det igen! Jag vill bara skriva! 

Haha! Men jag får hejda mig lite, är hel del annat som ska fixas och donas med först. 
Bokmässan är runt hörnet och det är tusen saker att greja med och som ska planeras och ordnas. 
Vi kan väl säga att alla på förlaget jobbar hårt för tillfället. 

Men skrivandet ska verkligen prioriteras i höst, jag har fått lägga det lite på hyllan pga av personliga skäl och omständigheter hemma. Och jag har saknat det! 

Först ska jag redigera färdigt Gudarnas drottning som ska ges ut till Scifi mässan 17-18 nov. Längtar! Sen har jag en ny idé som utspelar sig i Sverige tidigt 1900-tal. Har så mycket idéer till detta manus att hjärnan sprängs snart. Och en paranormal romane som jag hoppas börja skriva på i höst med. 

Femte delen till Själarnas öden ligger och puttrar och Dimma har som smått börjat prata med mig igen. Är ju oftast hon som skriker högst av alla karaktärer :-D 
Tristan är tyst, tror han är sur..... 

Nåja det löser sig nog i vilket fall som helst. :-) 
Nu ska jag försöka greja klart med hemsidan, har ni sett det förresten? Att vi har en ny hemsida? 


4 kommentarer:

  1. Åh vad kul att se att det kommer en femte bok om själarnas öden! Då kan jag med gott samvete läsa ut bok fyra! Vill inte riktigt lämna den världen än! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh vad roligt att höra! Inte besökt bloggen på ett tag så har inte sett din kommentar. *skäms* Men ja nu har jag börjat med femte delen :)
      Hoppas att du tyckte om Döttrar av natt.

      Radera
  2. Låter spännande skulle gärna läsa dina böcker. Ha en fin dag kram Nina

    SvaraRadera
  3. Tiden går fort när man har roligt... Men, hur länge skall vi vänta?

    SvaraRadera