Sidor

fredag 11 oktober 2013

Bokomslag!

Japp så var det då dags att börja titta på bokomslag, och om jag känner mig själv rätt så är det lika bra att börja i tid. :) Kommer att ta lång tid innan jag bestämt mig. Fick några sidor jag skulle gå in på från Idus och det finns ju flera hundratusen bilder man kan välja bland. :-S Beslutångesten slog till igen. haha. Hur ska detta sluta? Har åtminstone hittat några favoriter som jag senare kan sålla igenom. Allting börjar kännas verkligt nu och att min bok faktiskt ska tryckas är en häftig känsla. Min lilla bok, som jag skrev förra vintern med laptopen i knäet, sittandes i soffan med filten runt mig.

Finns väl inget annat att göra än att fortsätta titta igenom alla bilder och lägga till fler i den redan stora högen av möjliga omslag. :)

Hoppas ni har en mysig fredag därute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar