Sidor

söndag 8 juni 2014

Man blir så glad!


Fick idag en recension av Ödesgudinnans val av Lisa Rodebrand.

Går inte att förklara känslan när någon tycker om ens bok och tar sig tid att skriva ner vad dom tycker och tänker.
Jag kommer vara glad hela dagen och förmodligen hela veckan! :-D

Tack för dom fina orden! 


"Det här är episk fantasy när den är som bäst. Världsbygget är imponerande. Vår egen värld är en parallellvärld som finns med ibland, men fokus ligger på den värld som författaren målar upp. Det är i fantasyvärlden som vår resa påbörjas och avslutas. Handlingen går i romantikens tecken. Det handlar om att leva, älska och dö och om att föra arvet vidare till nya generationer. Redan i bokens inledning trodde jag mig veta hur den skulle sluta, men jag hade fel och det är jag tacksam över. En storslagen bok kräver ett storslaget slut och författaren levererar! För den som gillar romantisk fantasy är den här boken ett måste."

Ni kan läsa hela recensionen här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar