Sidor

fredag 13 december 2013

Boken har anlänt!

Hej!

Min bok som jag jobbat på, väntat på och längtat efter har äntligen kommit hem! :)
Det går verkligen inte att beskriva känslan av att hålla den i min hand så jag tänker inte ens försöka.
Efter mycket osäkerhet om huruvida den skulle hinna fram innan jul så kom beskedet väldigt plötsligt att det inte skulle dröja mer än två veckor. Happy!

Datumet var satt till den 9 december men den dök upp den 10 istället, trots väntan och oklarheten samt nervositeten så spelade det ingen roll när den väl dök upp. Allting har gått så fort nu på slutet att jag inte hunnit reagera eller tänka efter ordentligt på hur det verkligen känns.

Känns som att jag borde ta en dag och bara sitta ner och smälta allt. Allt från första början när jag bestämde mig för att ge ut den, alla problem och hinder, all lycka och all sömnlöshet! Men just nu har knappt tid att andas så det får bli vid ett senare tillfälle. Kommer förmodligen brista ut i glädje någon dag under julen när stillheten infaller och alla kommer undra va sjutton jag jublar över?! :-O

Recensionsexemplaren och de första beställningarna gick iväg samma dag som den kom och jag inväntar min första recension med skräckblandad förtjusning. Men oavsett vad jag får för respons så finns det inget som kommer få mig att inte tycka om den här boken, men jag kommer nog bli ledsen över att det inte ser vad jag ser. Har ju praktiskt taget levt med manuset och karaktärerna i snart två år så visst kan det vara svårt för någon annan att fästa sig vid dom som jag har gjort men man kan ju hoppas. Hoppas att jag lyckats fånga mitt intresse och vad jag känner i skrift så att andra inte kan annat än att älska dom också. :-)



Här är några av kartongerna bak i vår Caddy, håller på att lastar ur för förvaring. 

Sen är det ju det med förvaring och distribution, som egenutgivare kan man välja att använda sig av olika aktörer som mot en avgift lagerhåller och skickar alla beställningar man får. Men smarta jag tyckte att det kan väl jag göra själv? Varför ska jag alltid göra allt själv? :-/ Vad får jag dessa dumma idéer ifrån? hahaha. 
Nu har det inte varit så hemskt farligt men det slukar TID! Så ofantligt mycket tid till att bokföra, fakturera, beställningar och kvitton tillsammans med själva packandet, hålla koll på vem som ska ha vad. Vem det var som bad om en signering och vem som skulle ha två istället för en. Datorn är min nya bästa vän! Och skrivaren är min äkta hälft! Men att packa upp en av dessa kartonger som ni ser och finna denna skönheten var oslagbart! 


Jag älskar verkligen mitt omslag!!! Kan inte säga det nog! Och jag kan aldrig tacka Stella Veneris Design nog för jobbet de har gjort med det. För det är ju faktiskt inte jag som designat det utan en mycket talangfull och sjukt duktig tjej har knåpat ihop detta till mig! <3 


Och sedan var det ju bara att skicka iväg den första högen! :-) Min kompanjon, moraliska stöd och
Pr-ansvarige vän Erica var väldigt exalterad och efter att jag blånekat att ställa upp på foto så hoppade hon in för mig! det är vänskap det! haha! Nej men jag kände mig inte så fotogenisk efter att ha stressat hela dagen, burit lådor och sedan trött och sliten sitta och packa ihop dom här. ;) Men roligt var det iafl!!

Nu vet ni hur det ligger till! Så gå nu för sjutton in och beställ er ett exemplar! :-D Det finns tre alternativ som ni även finner under fliken "beställa bok". 
1. Maila mig! Skriv ert namn, adress och antal böcker ni vill beställa. linhurtig@gmail.com 
2. Gå in på Facebook och "gilla" vår sida Antares Bokförlag. Skicka sedan ett privat meddelande med återigen, namn, adress och antal men skriv även med er mailadress. Antares Bokförlag på Facebook 
3. Gå in på nätbokhandeln Bokus och beställ ert exemplar där! www.Bokus.com


Till alla som redan beställt, ett stort tack och vi önskar er trevlig läsning! 
Och jag tar gärna emot era läsarkommentarer när ni läst klart! :) 

Stor kram!




1 kommentar:

  1. Wow, det måste vara en känsla.

    Kom och hälsa på när du är i Göteborg! Bor i Öjersjö.
    Ska beställa din bok!

    Många kramar och BRA JOBBAT!

    SvaraRadera