Sidor

måndag 12 januari 2015

Någon annans tur....

Ja, som det står i rubriken, nu får det vara någon annans tur.
Jag brukar alltid tänka att allting händer för en anledning men nu börjar mina sista krafter tyna.
Det har varit ett fantastiskt år! Men även ett tungt år.
Decembermånad var klart jobbigast och det är därför jag inte varit så aktiv på vare sig facebook eller bloggen.
Min svärmor har varit dålig länge men blev betydligt sämre i slutet på november och trots att hon var den starkaste människan som fanns så orkade inte hon heller mycket längre och gick bort för fyra dagar sedan.

Det är overkligt när någon går bort.... jag får alltid samma känsla varje gång att "borde inte tiden stå stilla ett tag?" Kan vi alla bara stanna upp och sätta tiden på paus så jag hinner smälta detta ett litet tag. Men livet rullar vidare oavsett...

Vi har haft en del dödsfall i familjen de senaste åren, det har varit kämpigt på andra sätt med.
Jag önskar ingen annan något ont men det får gärna vara någon annans tur nu...

Men jag är som jag är och tänker iallafall att det måste finnas någon mening med detta, med allt som hänt och händer.

Jag kommer sakna min svärmor, kaffestunderna vi hade och skvallret ;-)
Tack för det och framförallt tack för din fina son <3

Inger Rundqvist <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar